.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی‌کیاسری :
با اهداف سیاسی بحث تک‌خوانی زنان را در بوق و کرنا کردند / روحانی برای "دلجویی" به قم می‌رود
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما معتقد است سفر رییس جمهوری به قم در تنگاتنگ تر شدن روابط دولت و روحانیت تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.

به  گزارش شمال نیوز، سید رمضان شجاعی کیاسری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد سفر ریس جمهور به قم و احتمال ارتباط این سفر با حواشی پیش آمده برای وزیر ارشاد، به نامه  گفت: اتفاقا با وزیر ارشاد جلسه داشتیم، فضا بسیار عادی تر از آن چیزی است که برخی آقایان ان را بزرگ می کنند. این رفتارها فقط جوسازی و فضاسازی در مورد عملکر وزیر ارشاد است.

 

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهور به قم ربطی به این شایعات ندارد، خاطرنشان کرد: البته سفر روحانی به قم می‌تواند نگرانی‌ها و دغدغه‌های مراجع و حوزه علمیه در زمینه‌های فرهنگی را مرتفع کند. مهمتر از همه اینکه این سفر در روابط نزدیک دولت و روحانیت و تنگاتنگ تر شدن این روابط کمک بسیاری خواهد کرد.

 

نماینده ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما تصریح کرد: علما دغدغه‌ها و ذهنیت‌هایی دارند که امیدواریم با این سفر این نگرانی‌ها برطرف شود. متاسفانه عده ای در جامعه از کاه کوه ساختند و مسائل را طوری مطرح کردند که به باور جامعه نشست، مثلا همین بحث تک خوانی که این همه برخی آقایان در بوق و کرنا کردند را بنده بررسی کردم و دیدم واقعا چنین اتفاقی نیفتاده است و فقط عده ای در این بوق دمیدند تا اهداف سیاسی خودشان را پیگیری کنند. امیدواریم با این سفر این ذهنیت ها نیز نسبت به دولت عوض شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 27 بهمن 1393
جناب آقاي شجاعي اينها را ولن كن بچسب به حوزه انتخابيه خودت براي ساري چكار كردي.
راهبندی ریکا 28 بهمن 1393
اقای شجاعی از جاده ساری به تاکام چه خبر !!!؟؟؟ تمام مسیر های منتهی به ساری 4 بانده هست جز همین مسیر شما و اقای دامادی برای رسیدن به دودانگه و چهاردانگه ازین مسیر استفاده میکنید الان 2 دوره هست تو مجلسی نتوانستید کاری بکنید .
سروش 28 بهمن 1393
بازهم انتخابات نزدیک هست وعده های توخالی و قول های سرکاری حضرات نمایندگان ملت که نباید گفت نمایندگان منافع شخصی پیدا شد . آخه بندگان خدا اینقدر مشکلات زیاده پیگیر رتق و فتق امور خود هستند نه ملت !!!!!
شهروند راهبندی 28 بهمن 1393
آقای شجاعی و دامادی از جاده ساری به تاکام چه خبر تمام راههای ارتباطی به ساری 4 بانده هست جز این جاده !!! شفاف ترین عملکردتان همین جاده هست که مردم در این دوره انتخابات ، روی این عمل شما قضاوت خواهند کرد چون شما دوتا با کنار نیامدن با هم و عدم تعامل باعث تضیف ساری و عقب ماندن شهر و مردمان از دیگر نقاط استان شدید. این سایت بارها نظراتم را سانسور کرد! الان هم بکنه تعجبی نداره .
سنگتراشانی 28 بهمن 1393
اقای شجاعی و آقای دامادی ، شما برای منطقه ی راهبند و کلیجانرستاق و دودانگه و چهاردانگه برای مردمان پاک دل و باصفای این مناطق قدمی نگرفته اید جز وعده های توخالی و پوچ، توقع نداشته باشید که مردم این مناطق به شماها رای دهند چون میخواهند منتخبی دیگر به مجلس بفرستند که دل در گرو مردم داشته باشند نه مثل شماها دل در گروه خود . شمال نیوز اگه به رسالت خبرنگاریتان ارج مینهید این را درج کنید.
پاسخ ها به این نظر
جوان راهبندی 2 اسفند 1393
دوست عزیز آنها که به فکرجاده ساری -تاکام-کیاسر نیستند چون ازاین جاده عبور نمی کنند که به فکرش باشند.
محمودی 28 بهمن 1393
آخه شما مگه وکیلدوله هستی شما دارین خودتونو آماده میکنید که رای نیاوردین تو دولت بریم؟ بچسب به ساری درب داغون
نا شناس 28 بهمن 1393
آقای دکتر شجاعی قطع به یقین از افتخارات استان ولایتمدار مازندران هستند خواهش می کنم بحث های حواشی انتخابات را مطرح نفرمائید ما به دست خودمان خود زنی نکنیم نماینده ای که در مجلس برگه های برنده زیادی دارد را باید تقویت کنیم ایشان هم در کمسیون دارای ظرفیت بالایی هستند و در امورات آن صاحب نظر هستند و هم غالب کمسیون تلفیق حضور داشتند که در بعضی دوران در هیئت رئیسه آن حضور داشتند و هم در شوراهای نظارتی گوناگون منجمله شورای نظارت بر صدا و سیما حضور کارا و تاثیر گذاری دارند
ما اگر به ایشان رای هم نمیدهیم بسیار محترم اما بیائیم با تقویت نیروهای مدیریتی این استان همه مشارکت داشته باشیم همه این مدیران با ارزش از هم محلی ها و از افتخارات همه مازندران هستند
بخدا یکی که داره از استان دیگر خصوصا شمال نیوز که حالا برای خود یک برند رسانه ای شده این مطالب ما را می خواند فکر می کند ما خیلی عجیب و غریب بنظر می رسیم این کارها اصلا درست نیست من به تک تک نماینده هایمان از شرق تا غرب افتخار می کنم علی الخصوص شجاعی که همه جا حضوری فعال داشت
منصف 29 بهمن 1393
برادر لازم بود اگه ایشان افتخاراتی برای مازندران که نه برای ساری کسب کرد را لیست میکردید ، ایشان برای منافع شخصی خود افتخاراتی را کسب کرد از بورسیه دکتری وووو .... برای ساری و میاندورود کاری نکرد جز وعده های توخالی و پوچ و انتصابات سیاسی و کذایی . شمال نیوز درج کن یا علی مدد .
بابايي 29 بهمن 1393
هميشه ودرهمه حال سخنان شجاعي را منطقي اصولي وحدت آفرين وجدا ازمسائل جانبد ارانه ديدم اين نماينده ملي ماست كه درمجلس روش حساب جداگانه اي ميكنند
شهرمن ساری 1 اسفند 1393
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید
شهرمن ساری ایشالا مردی رو به خودش می بینه که همیشه موندگار میشه در خاطرات مردم. آقای دکتر سیف اله ابوترابی مرد روزهای سخت
شهر من روزهای خوشت نزدیک است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.